21.09.2012

BUGÜN NE GİYDİM!!!

Bugün en yakın arkadaşlarımdan birinin dünya tatlısı ikizlerinin doğumgününe gittim..Bugüne ozel biraz özenmek istedim ve hevesle giymediği bekledigim Zara tüylü eteğimi nihayet giydim:)))
Üzerimdeki leopar ceket Zara marka ve tam benim tarzım.Eger bana nasıl bir leopar ceket istiyorsun deseler ancak böyle olabilirdi..Etek zaten malumunuz herhalde görmeyeyiniz kalmadı. Antrasit tişörtüm de Zara:))Bugün çizmelerim hariç komple Zarayım aslında!!!
Çizmeler Hermes...Komple payet cantam Chanel marka.Sol elimdeki taşlı bilezik Uterque,sol elimdeki ince yüzükler Kısmet by Milka,elmas olansa vintage..
Bu arada sol elimin ojelerine de dikkatinizi çekerim kızlar!!!Bütün tırnaklarım sezon modası metalik ,sol el yüzük parmağım yeni sezon bordo Essie:)))Herkes görünce ufak bir şok geçiriyor!!!Sizce nasıl????
 




4 yorum:

  1. Uykum kaçtı ve moda bloglarını karıştırırken tesadüf sitilin olsun çıktı karşıma tarzınızı çok beğendim:)modayı çookkk yakından takip ettigimi gecenin bu saatinde blogları karıştırmamdan anlamışsınızdır:))))vaktim oldukça takip edicem.inş birgün moda tasarım yapmayada karar verirseniz ilk müşterilerinizden olabilirim başarılar...

    YanıtlaSil
  2. hermes çizmelerinize bayıldım nerden aldığınızı ve nekadara aldıgınızı öğrenebilirmiyim ona göre hayal kurmaya başlarım en azından:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba.:))Ben bunları yaklaşık 3 sene önce Londara'dan aldım vee üzerinden uzun zaman geçtiği için çokk hatırlamıyorum amaa buradaki Hermes'te bulabilirsin tabiki..Giyatlatıda sürekli değiştiği için en doğru bilgiyi onlar verebilirler sana..Öptümm

      Sil
    2. Veee cepten yazdım cevabı düzelteyim o yüzden...Londra..:))öptümm

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...