22.10.2012

BALKI NEW YORK'tan BİLDİRİYOR!!!!...Lagerfeld Black Jacket Exhibition

Şaka değil gerçekkk!!!Sevgili Balkı,ki kendisi beni New York'tan takip ediyor ,beni kırmayarak hatta beklediğimin çok çok üstünde bir emek sarfederek New York maceralarından,kendi gardrobundan,mağaza vitrinlerinden sıkı bir kolaj yapmış!!!!O kadar kapsamlı ve güzel olmuşki tek bir güne sığdırmak istemedim..Her gün ayrı bir kolajıyla karşınızda olucam..Çokk teşekkürler Balkıcımmm:)))
Bu arada kolajda anlattığı tanıtımın kitap versiyonu bende mevcut..Türkiyedeki Chanel tarafından sınırlı sayıda olarak özel müşterilerine dağıtılmıştı:))Buradaki özellerden biride ben oluyorum yani..:))Bende kendi kitabımın resmini çektim ve Balki'nin kolajına ekledim..Son olarak ne diyebilirim,Karl'a selamlar!!!!
Karşınızda Balkı'nın anlatımıyla ilk kolajı...
Lagerfeld Black Jacket Exhibition: Birkac ay once dunyanin cesitli yerlerinde Karl Lagerfeld'in çektigi resimlerden olusan "The Black Jacket" sergisi dolaştırıldı. Sergi NY'ta Soho'ya geldiginde ben de hemen orda bittim dogal olarak.. Giriste Carine Rotfield'in önden, Anna Wintour'unda arkadan çekilmis dev fotografları vardı, eklediğim resimler çektiklerimden sadece bazıları.. Serginin en güzel sürprizi ise sergilenen resimler arasından bazıları poster olarak basılmıştı ve ücretsiz herkese dağıtıldı ! Ben de Sarah Jessica Parker'in ve Vanessa Paradise'in posterleri var, ilerde aşırı kıymetli olacağını biliyorum ve özenle saklıyorum, daha çerçevelettirmedim bile:)


 


6 yorum:

  1. Cok etkileyici, cok basarili, cok kiskandim, nisantasi chanel'e de teessuflerimi bildiririm... E.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederiz:)))Balkı'nın sayesinde oldu bu post..O da sizin gibi benden paylaşımlarını esirgemeyen sevgili takipçilerimden..Açıkçası bende onu kıskandım:)))Sergiyi canlı olarak görmüş!!!
      Nişantaşı Chanel'e gelince...Hahahaaa onları size havale ediyorum!!!

      Sil
  2. Bu sergiyi duymustum, duydugumda bile cok heyecanlanmistim..Cok etkileyici bir anlatim olmus, ozellikle o sergiden bir parcaya hatta SJP posterine sahip oldugu icin Balkı'yı cok kiskandigimi soylemek zorundayim!! NY'tan diger paylasimlarini heyecanla bekliyorumm!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnanılmaz değil mi!!!Siz birde benim maili açtığımdaki şokumu düşünün:)))O kadar harika şeyler yollamışki sıraya koydum hepsini..Bakalım sırada christmas zamanı sokak ve vitrin görüntüleri var..Onları da yolladığı an blogta görebilirsiniz:)))

      Sil
  3. etkileyeci...Balkı yada tebrikler bu post için:))) /eda

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Eda:))Yorumlarına devam et lütfennn!!!

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...