2.10.2012

KIZLAR KAPALIÇARŞIDA!!!!

Bugün kızlarla kapalıçarşı gezimiz vardı...En bayıldığım yerlerden biri..Her gittiğimde hem çok eğleniyorum hem de inanılmaz güzel şeyler buluyorum:))Bu seferki turumuzun bahanesi en yakın arkadaşımın Punto'ya sipariş ettiği deri ceketi almaktı!!!Zaten orada da ufak çapta bir çekim gerçekleştirdim:))Orayakadar gidip de Fes kafede bir kahve ,öğlen yemeğinide meşhurrr kebapçı Seyhmuz da yemeden dönmeden olmazdı!!Her ikisini de şiddetle ama şiddetle tavsiye ediyorum:)))
Tabiki sadece yemek yemedik..Sen neler aldın derseniz sadece ve sadece iki adet kuru kafa yüzük..Onlarda ablamın siparişleriydi:))Kısacası benim açımdan bol yemekli az alışverişli bir gündü!!!


6 yorum:

  1. Siz gerçek bir gurme olmalısınız:))lütfen gittiğiniz yerleri bizimle paylaşın:)))

    YanıtlaSil
  2. Takipteyiz:))ama boydan fotoğraf istiyoruzzz:))))

    YanıtlaSil
  3. Kullandığınız parfümleri ve cilt bakım ürünlerinizi paylaşırsanız çok memnun olurum.

    YanıtlaSil
  4. Bu arada bende sizin gibi sürekli saçıma işlem yaptırıyorum sarı saç bakımı çok zor uzun yıllar kerastase loreal vb...gibi birçok marka kullandım ama tesadüfen ilaç almak için girdiğim eczanede saç analizi yaptılar ürün tavsiye ettiler.çoookkkk iyi geldi kesinlikle şiddetle tavsiye ediyorum şampuan ve saç bakım maskesi seward mediter birde argan yazan bir bakım maskeside almıştım bunlar hayatımda kullandığım en güzel ürünler:)))yer istinyedeki migrosun içindeki eczane

    YanıtlaSil
  5. cilt bakım ürünleri satan büyük eczanelerde olabilir ama bulamazsanız istinye parka geldiğinizde uğrarsınız çok yakın:)))

    YanıtlaSil
  6. Rica ederim:)))bu arada erkek modasındanda tüyolar vericekmisiniz?çok zevkli olduğunuzdan eşinizide siz giydiriyorsunuzdur heralde:))

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...