22.10.2012

PAZARTESİ SENDROMU:)))

Her pazartesi Esin günüm...Yani sadece Esin ve benim günümüz:))) Herkes o kadar alışkın ki bu duruma,o gün kimse beni aramaz yada benimle program yapmaz!!! Bende onun gelmesini beklerken kendi çapımda ufak bir çekim yaptım...Neden kendin yaptın dersenizzz çünkü fazla vaktimiz yok,işlerimiz var ve ikimizde acemi olduğumuz için bizim çekim yapmamız demek programımızı neredeyse 1 saat attırıyor:)))Neyseki arada Naz imdadıma yetiştide karşıdan bir iki poz çekebildimm..Ama söz bayram öncesi süper bir kombin ve çekimle karşınızda olucam!!! Gelelim ne giydiğime:)))Siyah Jbrand jean üstüne Zara zımbalı atlet,yanları acaip açık olduğu için mecburen İpekyol hırka ve ayağımada Ash çizme giydim..Çanta olarak bu sezon pek moda olan Phillip Lim Pashli mini tranparan taktım:)))Zaten önümüzdeki ilkbahar/yaz sezonunda bu transparan çantalardan bolca görücez!!!!Markası farketmez ilerleyen zamanlarda bir tane edinin bence..Tabi beğeniyorsanız:))) Takılarımı unuttum sanmayın..Kolyem Mcqueen,bilezikler Cartier,Zadıq,Kısmet by Milka veee Beymen imzalı.. Hahahaa bu yazıyı yazarken zil çaldı ve Esin geldi:))) Hemen yazımı editörüme yanii ablama yolluyorumm ve kaçıyorum!!! Merak etmeyin telim yanımda yani her tür yoruma cevap yazabilirim:)))Bekliyorummmm!!!!!


 
 
 

13 yorum:

  1. Zeynep- Sabah Sabah icimiz acildi yine biz kadinlar ne fenayiz Hemen acip interneti acaba bugun stilin olsun ne giymis ne takmis diye bi merakla bakiyoruz hahah gercekten enterasaniz..super kombin yine takilar harika hayatimda ilk deaf bloga yorum yaziyorum cunku hakettiginizi dusunuyorum..bide ogrenebilsem nasil yazildigini gununuz guzel gecsin inshallah gun icerisinde devamini bekliyoruz:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Zeynep:)))İnan hiç garip bir durum değil çünkü bende de aynı merak söz konusu:))Takip ettiğim isimlere mutlaka her gün bakıyorum..Zaten ben halimden acaip memnunum çünkü sayenizde inanılmaz motive oluyorum..Ama yazdıkların içinde beni en çok mutlu eden ilk defa bi bloga yrm bırakmış olman!!Gerçekten süpersinn!!Ayrıca gayette başarılı bi şekilde bırakmışsın:))Lütfen aynı hız devam et!!!Merakla yorumlarını bekliyorum:)))

      Sil
  2. Saçlarınız güzel gözüküyor nasıl yapıyorsunuz?evde fön çekiyorsunuz galiba?buarada kolyeniz kombininiz ćok güzel;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim:))Evet banyo sonrası evde kurutup sadece önlerine fön çekiyorum..Açıkken de topluyken de iyi duruyor böylece..Hemde yıpranmamış oluyor!!Kolyemi bende seviyorum,herşeyle güzel oluyor..Sevindim sizinde beğenmenize:)))

      Sil
  3. Benimde saçlarım röfleden çok yıprandı bende yıkayıp kurutuyorum önlerine fön çekiyorum kendimi daha iyi hissettiriyor bana:)kuaförde fön çektirmekten:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahhh kesinlikle:))Her fön demek kopan saçlar demek!!!!Ayrıca böyle çok daha doğal duruyor bence..

      Sil
  4. Kabarmasın diye kurutma taktiğiniz varmı acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yanlış insana sordunuz:)))Bilakis ben kabarık olsun diye uğraşıyorummm hahahaaaa..Ama bunun için en iyi yöntem dinginleştirici birşeyler sürüp kuruturken elinizle düzleştirerek kurutmak bence..Tabi başka yöntemler varsa bizimle paylaşırlarsa seviniriz:)))

      Sil
  5. Canim arkadasim ; bende tam 7yildir bende her pazarteyi 4 gozle bekledim ve bekliyorum.Canim arkadasim,kendini bu harika blogda en guzel sekilde ifade ettigin icin seninle gurur duyuyorum ve Allahtan tum hayallerinin en hayirli ve kolay bir sekilde gerceklesmesini tum kalbimle diliyorum.Yolun acik olsun cnm bnm seni cok seven arkadasin Esin...... ( umarim bu sefer gonderebilirim bu 5.denemem)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim gerçekten fena oldum ben şimdi....Ne güzel şeyler yazmışsın...Sende biliyorsunki pzt günlerimizin bende de çokkk ayrı bir yeri var...İnşallah bir ömür boyu devam eder...Gerçekten benim için değerini kelimelerle ifade edemem..Her zaman yanımda oldun..En keyifli anımda da en zor zamanımda da yanımdaydın..Şimdi de desteğini esirgemiyorsun..Sizler yanımdayken herşey daha kolay benim için:)))Hayallerim var evet ve kimsenin bunları bozmasına izin vermiycem...Gittiği yere kadar diyelim:))
      Hepinizi gerçekten çok seviyorum..Yanımda olanları da,yanımda okmak isteyip olamayanlarıda:)))Manevi desteğiniz yeter..İyiki hayatımda ve yanımdasınız..
      Canım kardeşim seni seviyorun

      Sil
  6. Ayyy ne guzel msjlar bole bunlar. Sizz ikiniz bana dua edin ben sizi tanistirdim , bak ben olmasam birbirinizi bulamiycaktiniz. Yuruuu bloggger kardesim, her zmn en buyuk destekciniz. Seni coooook sevioruzzz💋💋. Kuyum kralicesi aslinn

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahahaaaa nedense kıskançlıkla karışık bir sevgi mesajı olmuş:)))Sevgili kuyum kraliçem tabiki hepinizin yeri ayrı canım benim...Hepiniz ayrı ayrı benden desteğinizi esirgemiyorsunuz..Özellikle senin Foto Nihat durumunu ve modelinin her türlü kaprisini çekişini aslaaa unutamam Aslımmm:)))Bende seni çokkk seviyorum..

      Sil
  7. ya bu kombini yeni gördüm.. nasıl kaçırmısım hayret:)süper olmuşşş siyahh bi başkaaa favorim:)
    maysera er

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...