22.11.2012

HAFTANIN STİL-İNİ

 
Off karşımda iki hoş bayan vede iki muhteşem elbise var...Hayallere daldım çünküüü hangisini daha çok beğendiğime karar veremedim..daha doğrusu hangi versiyonunu üzerimde görmek istediğime karar veremedim...Ama kendimi gayett iyi tanıyorum..hahah bu yazının sonunu getirene kadar hangisini istediğime karar vermiş olurum ben..Bilinçaltım bi dışavurum yaşar yani..:))
Aslında sizlerinde bildiği gibi siyah ennn sevdiğim vede kendime en yakışıtırdığım renk..Elbisede siyahın en güzel hali.:)) Feryal Hanım'da her zamanki gibi hakkını vererek taşımış..Aksesuar seçimleride superrr..Özellikle ayakkabıları...Şahsen ben,o kadar ince ayaklı olmama rağmennn Louboutinlerle ciddi bi sorun yaşıyorum...hahaha açıkçası aramızda nefrete dayalı bi aşk ilişkisi var..O yüzden de bayılmama rağmen her giydiğimde Christian'ın kulaklarını çın çın çınlatıyorum ...
Jlo'ya gelirsekkk..o yan detay beni benden aldı desem yeridir yani..ve renk harika amaa kesinlikle kendisi gibi koyu tonlardaki saça sahip bayanlar için...O ben değilim bildiğiniz gibi..hahah malum postlarımda saçımın ucu görünüyor sarı sarı..Aslında bir zamanlar kahverengi saç denemem olmuştu amaa aldığım muhteşemmm övgüler sonucu son bulmuştu..:))Babam bile kızım acilen saçını eski haline getir demişti..!!!Vee bana kuaförde geçirilen 7 saat vee turuncu -sarı arası korkunç bi renkle haftalarca gezmeme mal olmuştu..:)))
Neyse..konunun özüne gelirsekkkk..daha doğrusu hayallerimin neticesine benim tercihim rengi,modeli vede asimetrik dekoltesi nedeniyleee kesinliklee siyah versiyonudur kızlar..Malum sarı saç ve siyah olayı...bi de tabi bilinçaltının dışavurum olayı..:))


10 yorum:

  1. JLo diyorum kesinlikle. FG da tartismasiz cok sik, ammaaa diyerek icimde yillardir biriktirdigim kini kusmaya basliyorum.... Bu kadar sik, zarif, ozenli ve "en en en son moda" giyinen biri neden surekli bir numara buyuk ayakkabi alir? Dikkat edin ayakkabilarinin %90'i bir numara buyuk. louboutin'lerle de ilgili olarak sizin ince ayaklarinizin sucu yok, bence de dunyadaki en rahatsiz ayakkabilari yapiyor sevgili Christian. Bir de kaliplari dar ya, belki de Feryal hanim bir numara buyuk alarak buluyordur rahatsizlik cozumunu. Ayrica ben kendisini stil sahibi olarak da dusunmuyorum. Sezon basi onune tum kolleksiyonlari alip, "hmmmmm, su prabal'dan ilk on sayfa, VB'dan ikinci on sayfa vs... " olarak sezon gardrobunu hazirlayan biraz da zevk sahibi olan herkes mecburen modaya uygun giyinir ama stil, tarz sahibi olamaz diye dusunmekteyim... burrbery'nin lookbook'undaki etegi aynen oradaki gibi kombinlersen kendinden katmaz, look'u hayatina kopyalamis olursun. Tabii kadincagizin hakkini yemeyelim, kesinlikle zevki ve moda anlayisi tartisilmaz. Neyse konu uzar gider, kendi fikirlerim bunlar, umarim takip etmiyordur da okumaz ;))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sanırım arkadaşlardan biri Feryal Hanım'ı bayağ bi eleştirmiş..Açıkçası bende herkesin her giydiğini onaylamıyorum ki buna bloggerımız da dahill ama kimseyi bu seçimlerinde dolayıda abartılı eleştirmiyorum..Tabiki fikirlerimizi söylemeliyiz amaa neticede bu da onların seçimi..:))Herkesin kendşne göre bi tarzı var..Şahsen bende louboutinlerle rahat edemeyenlerdenim amaa çok beğendiğim olduğunda yarım no yada bi no büyük alarak çözüm buluyorum..Bence Feryal Hanımın tek hatası elbise altına giymek olmuş çünkü elbise altında olunca ayak direkt ön planda oluyor..:))Bazı kombinleri de birer giydiğini düşünüyorsanız..Neticede bu da onun moda anlayışı ve zevki derim..En azından mükemmel bir gözü ve moda anlayışı var..Bu konuda zaten sizde benimle aynı fikirdesiniz yanlış anlamadıysam..:))Sevgiler

      Sil
    2. Ben de Feryal Hanım diyorum....JLo nun saçlarına bu renk gitmemiş ...tabi benim fikrim:)))))...

      Sil
  2. Şahsen bende bloggerımız gini sarışınlardanım..:))Daha fazlasını söylememe gerek var mı..Tabiki Feryal Gülman ve siyah..:))....Zeynep

    YanıtlaSil
  3. Bence Jlo çok güzel taşımış hatta fazla güzel..Açıkçası yan dekolteyi göstermek için verdiği duruş manasız geldi bana amaa genede beğendim....M.K.

    YanıtlaSil
  4. Tabiki Feryal Gülman..!!Tarzıyla ve duruşuyla beğendiğim tek kadın..!!!

    YanıtlaSil
  5. ikisinde de farklı durmuş...benden iki bayana da 10 puannn....Melda

    YanıtlaSil
  6. her ikisinde de ayrı güzel.Feryal Hanım arada bir daha spor giyinebilir, çünkü genç ve güzel bir bayan.Spor kıyafetleride çok güzel taşıyacağına inanıyorum.Hatta senin blog da keşke öyle bir çekim ve yayın yapsanız.Muhteşem olmaz mı???......Demet

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahhh evet süperr olur gerçekten..:))Belki bi gün olur..!!
      En iyisi lafı dolandırmadan Feryal Hanım'a buradan mesajınızı iletmiş olalım..:))
      Sevgilerrr

      Sil
  7. Feryal Gülman diyorum:)))

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...