23.11.2012

JESSICA BIEL VE TARZI..

Son zamanlarda bir kaç ayrı yerde 2013kolleksiyonlarından parçalarla görünce kendilerini...sizler için ufak bir post hazırladım..Amaaa benn kıyafetlerinden çokk yüz biçimine çokkk yakıştırdığım kahküllerine bayılıyorum..Gerçektençok hoş durmuşş..!!!
 
 
 




 
Gucci Spring 2013 elbise ve Fendi Resort 2013 clutchıyla muhteşem

 
 
Oscar De La Renta SS2013 elbise
 Lorraine Schwartz mücevherler
Manolo Blahnik ayakkabı
 
 
 
Roland Mouret elbise
Jimmy Choo ayakkabı
 
 
 

7 yorum:

  1. bu kadına bayılıyorummmm...gucci elbise de çok güzel

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende seviyorum galiba..:))Bu arada bende Roland elbiseyi beğendimm...öptümm

      Sil
  2. Selaaaam, su 23 karatliktek tas detayinin verildigi karede tirnaklar da gozukuyorya, ojelere ne diyorsun? ;)) e.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Selam..:)))Walla ne diyeceğimi bilemedim..!!!Sevsem mi yoksa ığğğğ mı desem hahahaa en azından kendimi hayal edemedim..Amaaa şunu anladım ki Amerika'da yuvarlak tırnak moda galiba celebritylerde :)))
      Öptüm E..

      Sil
  3. Bence de ;))

    YanıtlaSil
  4. Gucci mankeni daha güzel bence:)))

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...