29.11.2012

KIZLAR GÜNÜ ..!!!

Bugün gerçektende kızlar günü...Bütünnn grup Betül'de toplanıyoruz..!!!Kendimi acaip hazırladım...Hayırrr dedikoduya değil tabiki deli gibi yemek yemeye...hahahahaha.Kendimi kaybetmeyi planlıyorum..hatta şişmekten oturduğum yerden kalkamamayı...:)))
Neyse günün anlam vedeeee önemine uygun olaraktan gayet spor giyindim...Siyah Jbrand skinny jean,gayettt severek aldığım ama bi türlü giyemediğim Mapa kazak veee dün edindiğim Zara kısa topuklu botlarım...Böyle spor takılmanın en büyük avantajı rahat hareket edebilmek tabi...hahahaa...Kazağım o kadar bolkiiii şişen karnım rahatlıkla saklanabilir..!!!
Gelelim takılarıma..Dürüst söylemem gerekirse boynumdaki muhteşem görünen ama bi o kadarda rahatsız vede ağırrrr Zara kolyeyi sadece sizlere göstermek için taktım...Hatta instagramda bi takipçim benden rica etmişti onunla bi kombin yapar mısınız diye..onun ricasını kırmamak uğrunada denilebilir...!!!!
Neden rahatsız derseniz..bi kere çokkkk ama çokkk ağır...ikincisi boyuna tam oturmuyor bu yüzdende tamm olarak açık durmuyor...Yani çekimin sonlanmasıyla boynumdan aksesuar çekmeceme yollayışım bir oldu..:))
Tabiki bileziklerim için aynu şeyi söyleyemiycem...hahaaa..hepsini pek severim bilirsiniz..!!!Sol bileğimdekiler..Juicy veee sevgili Gayeminnn hediyesi kuru kafalı deri bileklik...Sağ bileğimde de her zamanki gibi saatim var...Yanında da Hermes bileklik vee bu seferde ablamın hediyesi bi diğer kuru kafalı bilezik..hahaaa bedavadan yaşıyorum değil mi...!!!!Herkese böyle arkadaş ve ablalar dilerim yani...:)))
Çantam mini Celine...Rengi ennn uyan çantam buydu...yani aynı şeye takılmadım..hahaaa..evettt aklınızdan geçenleri okuyabiliyorum..Tabiii siz bloggerınızın bu yönünü henüz bilmiyorsunuz amaaa yakınnnn çevresi çokkk iyi bilir..6.hislerim çok ama çokkk kuvvetlidir veee birazda akılll okurum...!!!!Yaniii korkun bende kızlar...hahahaaa
Dipnot..;madem medyum gibisin neden kahve falına bakamıyosun diyenleriniz çıkabilir...malum yazılarımda arada bakan varsa haberim olsun diyorum...hahaaa herşey tamamda bi tek o eksik işte..her defasında belki bi ilham gelir diye hevesle kapatıyorum amaaa ıhıhhh tık yok..:)))
Kısacası kızlar hazır vede nazırımmm..!!!Uçarakkkkk arkadaşıma gidiyorum...!!!
 
 
 
 
 
 
 

 
 
 
 

27 yorum:

  1. gene çok hoşsunuz../Fatma

    YanıtlaSil
  2. Günaydın. Gene cok beğendim. Ben de bugün buna benzer kombin yaptım. Aksam resim paylaşırım .cok uzun yazamiyorum. Cilt bakımına gidiyoruM Antalya'ya. Bu arada Kemer'de yasıyorum. Bakımdan sonra alışverişe. Ole:)) aksama görüşürüz. Bu arada bütün postlarını, yorumları ve cevapları tek tek okuyorum.Hiç bir bilgiyi kaçırmak istemiyorum:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Demekkk taaaa oralaradan yazışıyoruz sizinle..!!!!Walla en güzelini yapmışsınız...önce bakım sonra alışveriş...:)))Havada güzeldir şimdi orda...Akşam görüşürüz o zamannn..:)))

      Sil
  3. Bu kolyeyi ilk gördüğümde Ayyy bunu kim takar demiştim .Sizi farklı stillerde de görmeyi bekliyorum;)!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahahahhah şimdi bundan ne anlamıyım acaba....kolyen çok fena mı yoksaaa..bi daha görmiyim mi...!!!!Şaka yapıyorum tabiki...Açıkçası ben kolyeyi görünce beğenmiştim amaaa takınca fena çokk fena...:))))Öpüyorummm

      Sil
  4. Merhaba,kızlar gününü bende çok seviyorum.bügün bende toplanıp barbekü yapıcaz,havayı güzel bulmuşken.j brand skiny bende de var çok severek giyiyorum,üzerindeki kazak çok hoş.mapa yı beğeniyorum ama Türk marka için fiyatları fazla buluyorum.sana iyi eğlenceler.öpüyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oooooo sizinki bizimkini bozar walla..:)))Harika fikir havada güzelll..Afiyet olsunn...!!!Mapa konusunda katılıyorum..Evett güzel kıyafetleri var amaaa çoğunun benzerini Zara'da bulabiliyorsun hemde çokkk daha uygun rakamlara..Bu kazak uygun ürünlerindendi amaaa bazennn anlamsız şeyler çokkk yüksek fiyatlı olabiliyor..İndirimde ziyaret etmek daha zevkli...:))))

      Sil
  5. selammm:))nasılsın:)
    TR nin en samimi en tatlı bloggerı:)haha nasıl başladım ama hahah
    Bol kalorili bi gün diliyorum sana..yapılan onca spor bu mükemmel ziyafet sofraları için değilmi ..hakkındır ne var ne yoksa ye sakın affetme ..hahah
    Yüreği güzel insanların her şey önceden içine doğarmış..ben senin 6. hissinin kuvvetli olmasını kendimce buna bağladım :))

    dünkü kombinine bayıldımmmmmmm:) tam da benliklerden biri olmuş..bayılırımm
    yıldızlarını sahibine yolluyorum..
    sevgilerrr
    elif

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Selam Elifff...:)))Nerelerdesin bakıyım sen....alıştım walla ben hesap sormaya...!!!!!Aynen dediğin gibi bollll kalorili bi gündeyim...Deli gibi yemek yemeyi planlıyorum...:)))
      Şu yürekkk güzelliği durumunuda bayıldımmm yani ama o senin güzelliğin diyelimm istersen...
      Veee tahmin etmiştim dünkü ombini beğeneceğini...hahahaha içime doğmuştu desem yalan olurrr tarzını anladım da ondan..!!!!
      Çokkkk öptümm...Benim yıldızlarımda sana gidiyorrr...:)))

      Sil
  6. günaydınnnnnn bu ne endammm:))) oh yemekler yenicek kahveler bakılcak tam beni özenndirek şeyler:))hahaah kazak seçimini çok sevdim bu kadar zamandır giymedin diye kızıcak bile oldum sana:))hahaah helede kolye çok uymuş ama bassetiğin yazıyı okuyunca soğudum hiç kendımi bunaltcak daraltcak seyler takamam bende çünkü:))keyfime düşkünümmm:))çizmmeleri güle güle kullan onlarda ayrı güzel durmış buna benzer kahvelerinde var diye hatırlıyrum sende:)) seni her zamanki gibi çok beğendim sevdimm ne kadar yiycek olsanda böyle bir fizik etkilenmez bilee..:))kısacası bugünün tadını çıkar öptümmmm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Selam..:))Kusura bakma geç kaldım..Malum kızlar günü..aralarda cevap yazıyorum beni boğmasınlar diye..:))
      Teşekkür ederim beğendiğin için..!!!Kazak üstümde amaaa her an ondan da afagan basabilir yani..hahahaaa..malum kaşınıyorum ya benn..bu da maşallah acaip kaşındırıyo...:))
      Evettt ben yemeğe geri dönüyorum..çokk öptümmm...:)))

      Sil
  7. Slmmm :))) yedigin ictigin senin olsun millet ne giymis bize ondan bahsedersin :)) saka bi yana hos olmussun . O kolyeyi alip almamak arasinda karar verebilmek icin baya bir zaman harcadim rafin onunde cok begendim ama takarmiyim acaba demistim biraz daha dusuneyip diyip almadim:) iyiki almamisim smdi karar verdim almiyorum :)))))) ama hos duruyo ustunde ! İyi eglenceler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Selam...;))Ay iyiki almamışsın o kadar diyim yani..hahahaaa..vee teşekkürlerr tabiki..!!!

      Sil
  8. Helllooo bugün yanıltdın beni.bu havayı fırsat bilip etek giyersin diye tahmin etmiştim .cok erken dışarı çıktığım icin şimdi görebildim ama yanıldım. Benim favorim etekli kombinler ama bu j brandlarla olanlarinada bayılıyorum turkiyenin en guzel blog yazarı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabaaa Zeynep..:))Evettt etek giymek aklıma geldiii hattta şort bile giyecektim amaa kızlara gidiyorum diye spor takılmak istedimm...!!Neyseki böylede beğenmişsin..:))
      Bu arada şu en güzel blogget lafını bi kenara yazdımmm...hahahaa hoşuma gittttiiii..Muck

      Sil
  9. bir takı çılgını olarak hepsine hepsine bayıldım :)) kombin de muhteşem,eminim gününüz de güzel geçmiştir.. görüşmek üzereee <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evettt günüm süperr geçti gerçekten..:))İnanılmaz yedim aynennn planladığım gibi..!!!Teşekkür ederimm bi takısever olarak beğendiğin için...:))İyi gecelerrrr

      Sil
  10. Bizim kızlar ne giyiyor. Başlıklı bir yazı nasıl dikkat cekerdi bundan böyle yüzlerini göstermeden buluştuğunuz arkadaslarınızı da çekseniz;) bakalım onlarda sizin kadar başarılımı??;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahaha ben daha iyi bi başlık buldum..Bizim kızlar ne yiyor...;)))Biraz dağıttıkta bugün..Amaa fikir süperr veee benimde aklımda olan oydu...Maşallah bizim kızlar şıklıkta beni geçer çünkü..:)))Nedennnn olmadı dersen çünkü sohbet ve yemek olunca resmen kaynadı herşey...Bi dahaki sefere...:))

      Sil
  11. İyi akşamlar. Resim çekemedim:(. Eşimle gittiğim için fazla alışveriş te yapamadım Sadece İpekyola uğradım. %50 başlamış bugün şansıma ��.daha önce sipariş verdigim parlament mavisi gömleğim gelmiş. Onu bir de sizin de giydiğiniz altın kilcikli olan kazağı ve yine sizin de taktiğiniz kolyeyi aldım. Sonra esim sinemaya gidelim dedi. Evim sensin "e gittik. Biraz önce o film hakkındaki yorumunuzu okudum. Cok eglenmissiniz. Ama biz sonuna kadar seyrettik:))Esim orijinalini seyretmiş diyor ki Fahriye oradaki kız gibi oynamış. l komik:)) her neyse konu dışına çıktım. Anlayacağınız tam olarak alışverişe dışlamadım. Bunu yayinlamayabilrsiniz. Ben sanki arkadaşımla konuşuyormuşum gibi oldu biraz.butun gün esime sizden bahsettim. Nedense sizi samimi buldum,sevgili blogerim:)) hafta sonu arkadaslarımızın oğlunun dogum gunü var acaba ne giysem. Yeni gömleği giyerim belki. Kemer'den sevgiler. Dinara. İyi geceler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Harikasınız walla...Tamda istediğim gibi olmuş yorumlarınız..Sanki arkadaşınızla konuşur gibi..Zaten bütün takipçilerim öyle benim..:))Bu arada gazla alışveriş yapamamış halinizle gayettt alışveriş yapılmış yani..hahahaa hemde eş yanında olmasına rağmen yani..!!!Haftasonu kararsız kalırsanız bana yollayın resimlerinizi elimden geldiğince yardımcı olurum..Bu arada yorumunuzu geç yayınladıö kusura bakmayın çünkü tavuk bloggerınız uyuyakalmıştı..:))Şimdi biraz ayıldım amaa tekrar acil uyumam lazım..Malum erken kalkıyorum..Öptümmm

      Sil
  12. Cok hatalı yazmıştım. Affedersiniz. Türkçenizi katlettım. Yabancıyım ben. Ama 20 senedir Türkiye de yasıyorum. Affedilmez hatalar bu. :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahahaa inanın ben sizden çokk daha hatalı yazıyorum...hatta geçen gün bi takipçim uyardı ..:))Amaa onada dedim...Burası samimi bi ortam vee ben konuştuğum gibi yazmayı seviyorum lütfen sizde öyle olun..!!!Çokk daha samimi bence..Burada kimsenin bu detaylara takılacağını sanmıyorum..:))Öptümm
      Haaa son şey..Şu yanancıyım lafını bi daha duymayalım lütfen..Çoktannn bizden olmuşsunuz..:))

      Sil
  13. Ben de yataktan yazıyorum :)) ben de erken kalkıyorum. Ben bloğunuzu bitirdim. Artık sizi daha da tanıdım. Adınız Azra. Kızınız Naz 10 yasında. Benım iki oğlum var Berkay 10 ve Arın 2,5 yaş. İyi uykular öptüm sizi sevgili blogerim

    YanıtlaSil
  14. Merhaba :) Blogunuza ilk kez geliyorum ve hemen bu kombinden sonra takip etmeye karar veriyorum:) Biraz eski postları karıstıralım:)

    Sevgiler,
    Cigdem

    chicthem.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Selammm Çiğdem..:))Farkındayım eski postları karıştırdığının hahahaa çokk sevindim hepsine tek tek yorum bırakmana..Anladığım kadarıyla beğendiklerinide not alıyorsun..Her yorumuna tek tek geri dönücem sadece senden ufak bi müsade istiyorum..Dışarı çıkıyorum vee fırsat buldukça cevaplıycam tabiki..Öptümm..!!

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...