9.11.2012

KURUKAFAYLA KAHVALTI..:)))

Evett bu sabah bi kurukafayla kahvaltıdayım amaaa üzerimdeki Zadig&Voltaire ile değilll Türkiye'nin en güzel kadını Burcu Es'le...hahahaaa
Malum adı üstünde sabah kahvaltısı,erken çıkıcam evdennn..Hemen Jbrand koyu yeşil mumlu jean,üzerine Zadig kurukafalı ince kazak giydimmm...Ayağıma YSL sneakerslar ve çanta olarak Valentino yeşil clucth aldım..Takılarıma gelirrrsek..Boynumda Twist kolye,bileğimde de Valentino,Hermes veee Kenneth Jay Lane bilezikler var..Ceket olarakta Dolce&Gabbana mor ceketimi aldım.
Hepinize çokkk iyi bir gün diliyorum...Benim acilennn çıkmama lazım..Geç kalırsam Burcu beni öldürürrrr..:)))

 
 
 

 

25 yorum:

  1. Cok şık olmuşşş:)kahvaltı nerede?merak ettimmm:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürlerrr:)))Veeee hahhaaa diyorum çünkü kahvaltı yerimizzzz çokkk gizli..!!!! Sadece Bebekteyiz diyelimmm..:)))

      Sil
  2. Burcu es bebek kahveyi çok sever:)benim içinde beyaz peynirli simit yemenizi istiyorum:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hahahaa ipucu verememm!!!! Amaaa deli gibi yedikk peynirli simit yemesek de...:)))

      Sil
  3. Çok sevdim , en çok da ysl sneakersları .. Tüm kombinlerle oluyor diye düşünüyorum .. Kahvaltı sonrası türk kahvesi lütfen ;)) Güzeller güzeli burcuya slm ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evettt YSL ler inanılmaz rahatlarr ... Ve tabiki kahve içildi hatta kapatıldı...:))))

      Sil
  4. Zeynep_ gunler sonra tekrar merhabalaaarrr sanki aylar yillar oldu yorum yazmayali.;) bugun yine harika gorunuyorsunuz tam benim sevdigim tarzda size en cok boyle giyinmenizi yakistiriyorum.cantaya bayildim.morla yesil uyumuda harika olmus ..bu aralar yogunluktan pek yorum yazamadim ama her gun girip incelenmeyi ihmal etmiyorum :) sevgiler ve musmutlu gunler diliyorum iyi gezmeler:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Selammm Zeyneppp!!!! Sanada tekrar merhabaaa...Sende bende spor tarzı sevenlerdesin anlaşılannn...İşte bazen böyle bazen kokoş bazende yarı yarıya oluyorummm....:)))Çok teşekkürlerr veee bu kadar arayı uztmaaaa ..:)))
      öptümm

      Sil
  5. Merhaba, bu tarziniz benim de en cok hosuma giden oldu. Genelde spor giyindigim icin olsa gerek. ��
    Bu aralar karsilasamadik kuaforde filan ��
    Biir gun bize de mutlaka cekime bekliyoruz. Sevgiler,
    Elif - Miniko Shop Galata

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Elif...:))) Anladığım kadarıyla aynı kuaföre gidiyoruz...!!!!!Ama nasıl birbirimzi tanırızzz onu bilemedim tabii...
      Sanırım herkes beni spor tarzda görmeyi daha çok seviyorr..Kulube hoşgelddin yani...Bu arada çekim fikri hoşuma gitti kesinlikle.. Neden olmasın ...:)))İşte mailim haberleşelim istersen..stilinolsun@me.com
      Görüşmekk üzereeee..::))))

      Sil
    2. Elifff artık senin kim olduğunu biliyorum..:))Aslı sayesinde tabii..!!Bu durumda en eski tanıdığım takipçimsin...Kuaför deyince tabiki aklım Tonı ye gıttı hahahaa Bahcecık tabıkı..Neyse şöyle diyim seve seve butiğine gelirrr çayını içerr ve çekim yaparım...:)))Zaten bu fikre bayılmıştım tanıdık olduğunu duyunca daha da bayıldımmmm..!!!
      Mailimi verdim zaten haberleşelim...:)))

      Sil
  6. süpersinizzzzzzzzzzzz.yarın sümeyyelerdeyim ve benim parçalanma günüm geldi sanırım eğer bu akşam bu ceketinizi görürse evi bile basabilir o kadar mor hastası bi arkadaş.bu arada sağolsun canım benim yarın mail olayını hallediyorum galiba daha alsancağa gidemediğim için botlarımı alamadım o yüzden başka kıyafetlerle bi resim gönderebilirm.(bu arada alacağım botlar sizin siyah ashlarin kahverengi olanı.ucuz alışveriş konusunda uzmanlaştığım için fiyatıda çok uygun...:D???)eda

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahahahaa evett Sümeyye bahsetmişti mor aşkından..:)))Şu mail olayını hallette bi göreyim aldıklarını..!!!Sümeyyeden çok umutluyum. Hahahaaa şu ucuzzz botlarını aldığın yeri yazmayıı sakın unutmaa ama ...Herkesle paylaşalımm...öptümm ve yrn iyi eğlencelerrr

      Sil
    2. açıkcası siz kızlar ıcın bir lütufsunuz herşeyiniz özenlı güzel gecelerı dur durak bilmeden size bakıyrum ne ıyı etmısımde bulmusum sızı:)

      Sil
    3. Çokkkk teşekkürler amaa lütuf benim için fazla ..:)))Sadece keyif aldığım şeyleri paylaşıyorum vee sizlerde aynı keyfi alınca inanılmaz mutlu oluyorummm..!!!İnşallah her zaman ayni istekle bakarsınız..:))Öptümm

      Sil
    4. valla böyle bir blog bulmuşum sizin peşinizdeyim artık verğiniz emeği sonuna kadar tadını çıkarınn güzel olan herşey sizin bu blogu acmanızla dahada anlam kazanmış ve sizi tanığım için çok şanslıyım:)

      Sil
    5. Lütfen heppp peşimde kalın...:)))Bende çokk şanslıyım gerçekten..Umarım güzel yorumlarınızı hiç eksik etmezsiniz..Kendinize iyi bakın..:)))

      Sil
  7. Spor sık cok guzel gerçi sana ne giysen cok yakışıyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Zeyneppp..:)))Teşekkür ederimm..o senin güzell görüşün..:))Öptümm

      Sil
  8. Ok! Cok sevinirim. Gorusmek uzere. :)))

    YanıtlaSil
  9. bütün çantalarınız gerçekmi bir servet yatırıyo olmalısınız onlaraaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahahaa ne yazıkkı gerceklerr..:)))O yuzden belımı dogrultamıyorum hıcbır zmn..!!

      Sil
  10. O mor monta gerçekten bayıldım ve Eda bana bu kombini gösterdiğinde o mor mont çok gözüme çarpttı ve dönüp tekrar tekrar baktım mor rengine gerçekten aşığım ve sizden de mor renk ağırlıkta yeni kombinler bekliyorum...Sümeyye :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Selammm Sümeyye..:)))teşekkürler beğendiğin içinnnn veee elimdeki bütün morları kullanıcam merak etme..!!!

      Sil
    2. merakla bekliyorummm :) ben teşekkür ederim :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...