22.11.2012

NİŞANTAŞI FATİHİ..!!

Aslında tam Nişantaşı fatihi denemez..Galiba başlık biraz havalı olsun istedim..hahahah bi blogger olarak postumu pazarlıyorum da..:)))Neyse dün Gayeyle Nişantaşı'nda buluştuk veee turlarken Brandroom'a girdik..Aslında çok sevdiğim bi mağaza ama nedense çok fazla uğrama şansım olmuyor..yolumun üstü değil galiba..Neyseki dün şöyleee bi el attık ve size ufak yollu bi çekim yaptım..Nasıl mı..hahahah gizlice..!!!Resmen ajan gibi telin sesini kıstımm vee şak şak çektim yani..:))Eğer mağaza çalışanlarından blogu takip eden varsa yandım diycem ama hahah yanamıycam çünkü malum yüzüm yokk..Yani tanınmıyorum..Bi de diyosunuz ki yüzünü göster..Anlayın işte nasıl görev aşkıyla yanıp tutuşuyorumm..:))







Ennn çok neleri beğendin dersenizzz kesinlikle clucthları derim.. Her fiyatta ve modelde clucth vardı amaa özellikle resimlediğim kurukafalı olanlar favorimizdi Gayeyle..!!















En eğlenceli parça hangisiydi dersenizz tabiki de gözümdeki taşlı gözlükler derim..hahaha takılacak gibi değiller amaaa muhteşemlerr..:)))







Tabiki sadece Brandroom'a gitmedim kızlar..Bir sürü yere daha uğradım amaa en renkli ve kayda değer şeyler ordaydı..Vee tabiki enn ajan vari çekimler yapılacak yerde orasıydı..hahhah darısı diğer fetihlerin başına diyelimm..!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...