27.11.2012

UYURKEN NE GİYİYORSUNUZ..!!!

Hahahahh çokkk asortik veee merak uyandırıcı bi başlık olmuş değil mi...!!!Valla bunu ben değil, bir zamanlar gazeteciler sormuş Marilyn'e...Kendisi de Chanel No 5 demiş..:))
Bende Chanel'in kendi resmi sitesinde bunu izleyince sizlerlede paylaşayım dedim..Şahsen ben kokusunu seviyorum ama sürekli kullanım için bana ağır geliyor..O yüzden hafif versiyonunu almıştım arada onu kullanıyorum..O kadar No 5 bana yeter..hahahaha ..uyurken yanımda olmasa da olur yani...!!!!


9 yorum:

  1. banada çok ağır geliyo bu koku, yani daha orta yaş üstüne uygun bence:)
    kilian don't be shy ve typical me..tek geçerim,sıkarım,püfür püfür miss gibi kokarımmm:)))

    selin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hımmm seçimlerr süper walla..:))Miss gibi kokmaya devammm o zaman..!!!Öptüm Selin

      Sil
  2. Ben ağır koku delisiyim en sevdiğim kokulardan birkaçı chopard wish,dior hypnotic posion ve chopard cascade.e e tabi daha çok var.bu list böyle uzar gider.ayrıca saçım için çam terebentinini kullanıyorum.bakalım nasıl olacak.bugün bı arkadaşım dedi ki senden mı geliyor garip koku hın önemli değil kötü koksun ama kullanmaya devam.öptüm iyi akşamlar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahahaaa çam terebenti yüzünden arkadaşında olmada..!!!Harikasın walla..amaaa aynen devamm..Saçlarımızı adam edicez..:))

      Sil
  3. Bu arada sıkı takipçin olumam gibi.zeynep.

    YanıtlaSil
  4. Oldum gibi yazmak istemiştim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Farkındayım Zeynep..:))Ben gayet memnunum bu işten..!!!

      Sil
  5. Uyurkun Burberry Body'nin vucut yagını sıkıyorum ve tavsiye ederim cok yumusacık ve rahatsız etmeyen bebeksi bi koku, ustelik saatler kalıyor:)

    Çiğdem

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hemennn alıyorum bugün..Kokusunu merak ettim gerçekten..:))

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...