11.01.2013

DEĞİŞİM İYİDİR!!!

Kızlar biliyorsunuz  Yves Saint Laurent ‘de Stefano Pilati’nin yerine Hedi Slimane’in getirilmesi ile markada enteresan değişiklikler başladı... Bu değişikliklerden en önemlisi Yves Saint Laurent isminin bu sezondan itibaren Saint Laurent Paris olarak değişmiş olması...Şok Şok Şok....:))Amaaa  Hedi Slimane'nin bahar 2013 için yaptığı kolleksiyonu ilk gördüğüm anda vuruldum diyebilirim!!!....hahahaha...Yani neymişşş arada değişiklik iyiymiş..!!!Kolleksiyon hem şık hem sexy!!!!....İnternette dolaşırken Anne Hathaway'in üstünde yeni sezon ürünleri gördüm ve gerçekten bayıldımmm!!..Sonuçta da hepsini toparlayıp bir post hazırladım sizlere....Sizler nasıl buldunuz bakalım...???
Bana yazın kızlarrr:))))))








6 yorum:

  1. Koleksiyon süper ama Anne Hathaway boy cut saçlarıyla çok maskulen görünüyor ı ıh sevmedim. Başlığı görünce senden çok farklı bir tarzla post geldi sandım :) Ve katılıyorum değişim iyidir güzeldir herkes her şey değişik aralıklarla değişsindir :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kolleksiyon gerçekten harika...!!!Anne'in saçları yakışmış bence çünkü yüzü ufak ve hatları çok güzel...:)))Veee değişim bencede iyidir...hahaha...insanı yeniler...)))

      Sil
    2. Azracim Anne'i begendin cunku benim boy cut saclarimi henuz gormedin :)) hahahaa cok mutevaziyimdir :))) saka bir yana benzer tarz sac modeli kullandigimdan biliyorum oglan cocuguna benzemek icin takilarla topuklularla yaa daa defiledeki gibi sapkalarla desteklemek lazim. Zaten ben bu kizi sevmem ne alakaysa hihi ondan da olabilir :))) ya neden ben sana yazmaktan kendimi alamiyorum alla allaaa :)) xoxooo

      Sil
    3. Eee o zaman Başakçım resmini yolla da görelim..:))stilinolsun@me.com..Hahaaa evett anlaşılan sen bu kızdan hoşlanmıyosun..:))Neden sürekli yazmak istiyosun çünküüü hahaaa sende müptelalık yarattı bu blog vee tabıkı nacizane ben..:))Şaka bi yana aynen yazmaya devam et..!!!Ben çok seviniyorum..:))öptümm

      Sil
  2. hepsi birbirinden güzel şuana kadar ki en muhteşem post olmuş .kafamda o kadar çok kombin oluşturmaya başladım ki bazen ne giyeceğimi şaşırıyorum gerçek işimi unutucam valla:))sınav kağıdı okumam lazım benim yaaa :))ama neyseki onu da optik okuyor:))) sevgiler yelda .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hhahhaha yakında sınav kağıtlarına kredi kart ekstresi muamelesi yapacaksın bence...:)))Boşverrr sende böyle kafanı dağıtıyosun işte...Ne güzel hayallerimizle yaşıyoruz...hahhaah...bak ne güzel avutuyorum seni Yeldacım..Tabiki kendimide...:)))İyi haftasonlarıııı

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...