10.01.2013

HEPSİ..HEPSİ..HEPSİİ..!!!

Eveeeett yaa..Hepsi ama hepsi benim olmalı...hahahha..sanırım gittikçe daha fena bi hale geliyorum...Neye şöyleee bi baksam aklım kalıyor..!!!Şu nette gezinme turlarıma bi son versem hiç fena olmayacak..Ne zamannn gezinsem sonu pek hayırlı olmuyor...hahhaha..Mesela dün gecede bunları buldum..Tasarımcımızın adı Joomi Lim vee Seoul'den...Eşiyle beraber 2009 yılında yola çıkmışlar..Joomi Lim'in kendisi bi dönem Victoria Secret'a tshirt tasarımı yapmış...Yani oldukça yaratıcı bi kişilikten bahsediyoruz...:))
Darısı başıma diyerektennn hepsi benim olmalı listemin yeni üyelerini gururla sunuyorum...hahhaha..eşiminde dediği gibi hayat bize güzel kızlar...!!!
Öpüyorum sizleri....!!!
Joomi Lim


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...