5.01.2013

İNDİRİM HABERLERİ DEVAM!!!!

Zara'dan sonraki durağımız Mango oldu...Tabiki indirimin sonunu yakaladığımız için pek bi şey kalmamış..Hala elimin ısrarla gittiği beyaz ceket vee çok severek takip ettiğim bi blogger var Songofstyle diye sürekli giydiği bi mavi nubuk ceket var onun birebir aynısı benim gözüme ilk çarpan parçalar oldu...Ayrıca hala severek kullandığım uzun kolyelerimde hala mevcut indirimde...
Evettt kızlar bizden bu günlük bu kadar diycem ammaaa değil...hahahha...tabikide devami olacak...Daha sırada Mudo,Massimo Dutti vee  çekimlerimiz var..Onlarıda haftasonuna saklamak zorunda kaldım malummm mütevazi bi blog burası..Yer sıkıntısı yaşıyoruz da..:))Bloggerınız bu arada tabiki boş durmayacak..Fırsatım oldukça sizler için çekim yapmaya vee nacizane önerilerime devam ediceğimden hiççç kuşkunuz olmasın..:)))


Arada verdiğimiz yemek molasından sonraki durağımız Massimo Dutti oldu..O kadar kalabalıktıki anlatamam yani..Kasa zaten uzunnn bi kuyruktu...O kalabalıkta gözüme çarpanlar deri çok şık bi ceket.gri kürklü ceket,yaz için süper bi lacivert elbise veee benim Jbrand metalik jeanlerimin aynısı muhteşem bi jean oldu..Kesinkes bakın derim..Tabiki kalabalıktan deneme şansı olmadı amaaa özellikle jean bende merak uyandırdı yani...


Sonraki durağımız sizlerden gelen istek üzerine Mudo oldu..Açıkçası pek fazla bi şey kalmamış amaaa ben o önü baskılı tshirtlere bayıldım..Birde hemen girişte duran payetli kazaklarda gayet güzeldi..

 

4 yorum:

  1. Meraba bu postlar muhtesem oldu..sizi hergun takipediyorum...giydiklerinizi bulabildigim surece almaya calisiyorum...kucuk bi yerde oturdugum icin bicok seyi bulamiyorum tabi...bisey sormak istiyorum ipekyol ve twistin takilarini kullaniyosunuz fakat kiyafet olarak hic denk gelmedim...ozel bi sebebi varmi...yani ben o magazalarin urunlerini cokbegeniyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Hatice..:))Evett her ikisininde takılarını çok kullanıyorum..Kıyafet olarak daha çok üstlerini alıyorum çünkü çok ince olduğum için herşeyin kalıbı üzerimde güzel durmuyor..Bende denenmişten şaşma diyerekten şansımı zorlamıyorum..O günde ikisinde çekim yapamamamın nedeni Akmerkez'de olmamdı..Yoksa ikisinede bayılıyorum..:))Öptümm ve iyi haftasonları..!!!

      Sil
  2. Evet kalip olarak biraz genis calisiyolar..ben senin zayifligini dusunmemistim...tesekkur ediyorum...bende opuyorummm

    YanıtlaSil
  3. ipekyolu ben de beğenmeme rağmen hiç giyemiyorum çünkü minyon olduğum için emanet gibi duruyor :( nubuk cekete ben de bayılmıştım satış danışmanı domuz derisi diyince tiksindim dokunamadım bile :(

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...