23.01.2013

SİZİN STİL-İNİZ 9 / DİLA.!!!

Kızlarrr bugün takipçilerimden Dila'nın stilini yayınlıyorum:)))...Kendileri sıkı bi takipçim olup bi o kadar da zevkli ve güzel bi kadın...Tarzına bayıldığımı da söylememe gerek yok heralde..:))Veee karşınızda Dilacım vee muhteşem kombinleri...!!!!

Sizlerden de bekliyorum kızlarrrr!!!!
Tek yapmanız gereken stilinolsun@me.com adresine resim ve açıklamasını mail atmak:)))) Tam isminiz ve profil fotolarınız siz istemediğiniz sürece yayınlanmaz..Tamamen aramızda anlayacağınız..hahahahaha







Etek -İpekyol 
Siyah triko-Zara
kolye-stradivarius (hepside bu kış sezonun ürünleri)
Over knee cizmeler-Ninewest



















Siyah dirsek dekolteli top-H&M (yurtdışından)
Beyaz gömlek-Twist
Cizmeler-ninewest
Canta-valentino
Kolye-Zara















Zımbalı deri ceket-zara
Kazak-h&m
Wedge sneakers -Asos
Deri görünümlü tayt-h&m
Canta-Balenciaga
Saat ve bileklik-Hermes




















siyah deri ceket-mango
neon sari elbise-Asos
sneakers -Asos
clutch -mango
Bileklikler-hermes
Sunglass-chanel


















Etek ve kazak-Mango
Saat-fendi 

kolye-stradivarius :)))



2 yorum:

  1. Merhabaa:)Bloguna tesadufen denk geldim ve 2. kombinindeki valentino canta ve kolyene bayıldım.
    Hemen takibe alıyorum bu guzel bloguu:)
    Bende beklerım bu arada begenırsın umarım sende:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Merve..:))Genelde Mervelerle iyi anlaşırım..hahaa..seninlede öyle oluruz inşallah..!!!Teşekkürler vee tabiki ziyaret ederim..Öptümmm

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...