16.01.2013

TAM BENLİK...!!

Zaten bana sorsanız herşey tammmmm benlik...hahaaaa...ama Gienchi sneakerlar gerçekten öyle...!!! Aslında bu sezon Zara'dan buna benzer bi sneaker aldım amaaa rengi o kadar açıkki baharda ancak giyerim...Bunları nette görünce birden o geldi aklıma...:))
Ama yani ne yalan söyliyim bunlar benimkini yer yani ..hahaaa..hem o muhteşem renkleriyle hem deee o gözüme gözüme giren zımbalarıyla...!!!
Heyyy hepsi benim olmalı listesi...beni duyuyo musun...?!?!?Haberin olsun bi arkadaşın daha oldu..hahahaa..inşallahbana dayanıcak sabrın vardır..:))







6 yorum:

  1. Hahahaa yorumuna bayıldım ;) zımba aşkı bitmesiiin!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederimmmmm..:))Bencede zımba aşkı bitmesin..hahaa..en azından ben batmadan bitmesin yani..:))öptümm

      Sil
  2. Pembesi çok güzel görünüyorrr ben de istiyorum onlardannn :)) İzmirde var mıdır acaba yoksa internetten mi bulsak Azracım? -Miray

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Selam Miray..:))Aynennnn pamuk ellerin internete girsin lütfen...hahaa..ne yazıkki burada yok..amaa Nordstorm'da bulabilirsin...öptüm seni

      Sil
  3. zımba zımba deli oluyorum bunları görünce nasıl içim gidiyor anlatamam. Ben converslerimi kendim zımbaladım :))) biraz zor oluyor ama idare eder :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Selam Duygucum..:))Şu zımbaladığın converslerininşn fotosunu yollasan ve nasıl zımbaladığını anlatsan diyorum ...:))Kızlarla paylaşırım bende..Belki aramızda marifetli kızlar vardır..:))Tabiki sana zahmet olmazsa...Çok çok öptüm seni

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...