28.02.2013

EN BOŞ GÜNÜM..!!!

İnanamıycaksınız amaaa en boş günüm bugün ...hahaa...geniş geniş takılabilirim yani..!!!!İlla her şeyin tersini yapıcam ya en sıkışık günlerimde takıp takıştıran şık şık giyinen ben bu rahaaat günümde spor takılmaya karar verdim...:)))Hem de bu kadar boş vaktim varken..!!!
Deri Blank skinny üzerine siyah uzun kollu Zara TRF tshirt giydim..Malum sweatin boyu kısa ve bi şekilde onu dengelemem lazımdı...Üzerime de yeni sezon ve gene Zara olan sweatimi giydim..Altına da Marant sneakerlarımı....Vee takı olarak da saatimin yanına Vita Fede bileziğimi diğer koluma da Aslı'nın hediyesi ve markasını bilmediğin taşlı bileziğimle Hermes bilekliğimi taktım..Kıyafetin son detayı çantamsa Hermes Evelyne pembe..hahaaa...Ne alaka diyenleriniz olabilir...Sweatteki yazının kenarları pembe o yüzden taktım..!!!Gerçi öyle detaylara pek takılmam biliyosunuz amaa bugün biraz da içim açılsın diye pembe çanta olayına girdim..:)))
Evettt bugünlük benden bu kadar kızlar..Dilerim sizin de gününüz hiç olmadığı kadar telaşesiz ve rahat geçer...Hayırlarla dolu bi perşembe günü bizim olsun..!!!!

  
 
 
 
 
 
 
 

3 yorum:

  1. Azraa-raa-ra-ra (yanki efekti :)) ) Bu cantayi gormedik daha once degil mi?? Ben mi kacirdim?? Mavisini taktiin ama bu bu... ühühüü... Ablam kardesim filan olsaydin ciddi ciddi calmistim senden!!!! Bayildimmm... :((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahahaaaa bu da benim meşhur yan efektim..:))Aslında bu çantam bayadır var vee instada ki ilk yayınlarımda da resmi var ama nedense uzun zamandır takmamıştım...Yani sen kaçırmışsın..:)))Keşke kardeşim olsaydın..hahahahaa..Bende seninkileri aşırırdım...!!!Nasıl fikir..:))Öptümmmm

      Sil
  2. çok hoş olmuşsunuz..gene!!!..sizi 1 aydır takip ediyorum, bence türkiyedeki en başarılı blogger sizsiniz...çok doğalsınız, sizi sanki yıllardır tanıyormuş gibi hissediyorum

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...