19.02.2013

KOŞTURMACA GÜNÜM..!!!

Kızlarrrrrr...hahaaa...Bağırıyorum çünkü bu bi yazı olmasa hızlı hızlı konuşup hemen derdimi anlatabilirim...:)))Herhalde giriş kelimemin ekolu olmasının sebebi derdimi anlayın demek..!!Gerçekten de bugün hızlıca evden çıkmam lazım...O yüzden hızlıca giyindim ve ondan daha da hızlıca bi çekim yaptım..Gerçi sade giyindiğim için öyle çoook detaya gerek olmadı..Blank deri skinny üzerine Zara yeni sezon sweat giydim..İçime de ayrıca Zara atlet giydim çünkü sweatin boyu kısa ve böyle bi skinnyle hoş durmadı...:)Ayağımda da yeni sezon Isabel Marantlar var hani geçenlerde resimlerde ucundan gördüğünüz vee biz niye hala bunları görmedik diye hesabını sorduğunuz..hahaaa...İşte karşınızdalar..!!!
Çanta olarak elektrik blue Hermes Evelyne aldım..Sol bileğimde de Twist,Vita Fede ve Hermes bileklikler var...
Evettt kızlar bana bu koşturmacalı günümde şans dileyin..Yetişmem gereken bi dolu yer var vee her zamanki gibi çok az vaktim var..:))Harika bir salı günü sizin ve benim olsun...!!!!Mucks...!!!!!






10 yorum:

  1. Cok guzelsiniz yine :) bu zor bulunan isabelleri nerden aliyosunuz acaba? Ben bulana kadar gormekten skilip geri vazgecicem sanirim:( Guzel gunler optum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba vee çok teşekkürler...:))Buuu zor bulunan Isabellerın birini çok yakın bi arkadaşım getirdi Paris'ten..Yıldızlı olanı İstinye Beymen'den aldım..Bugünküleride Cortina'dan butikten aldım..:))Onlarada yeni gelmişti ama 3 ayrı çeşidi vardı..Ama haklısınız giyiyorum ve yenilerini de aldım ama bence bu sezon artık uzatmaları oynuyor Marantlar..:))Almasanız da olur yani...Öptümmm

      Sil
  2. Yine harika görünüyosun canım :)

    YanıtlaSil
  3. Tarzinizin siki bi takipcisiyim...ayrica marant'lari nasil buldugunuza dair bi ipucu istiyorum...yakinda beymenin kapisinda yaticam...ama bulamiyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Esra..:))Walla sanırım tek ipucum biraz şanslı olmam bu konularda..:))İkisini yurtdışından buldum ama yıldızlı olan Beymen'den..Sağolsun Nuri Bey geldiği gibi ayırmış bana ama rafa çıkmadan bitiyor anladığım kadarıyla...Yani çok özel bi sırrım yok Esracım..:))Yukarıda da dedim inan ben bile sıkıldım yani bulmasan daha iyi..:))Öpüyorumm seni

      Sil
  4. yeni takipçin olarak bildiriyorum .....bloğunu pazar günkü posta gazetesinde gördüm ve 2 gündür bütün resimleri incelemek meşguldum :)) tarzın harika üstüne üstün bide takipçileriyle iligili bir blogger olman daha harika ve nerdeyse hergün yeni bir yazı :)) şimdilik bu kadar...İlk yorumda daha fazla gevezelik yapmayım:P

    not:valentinolarına hepsine birden aşıkk oldummmm :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öncelikle yeni takipçim hoşgeldinnnnnnn...!!!Teşekkürler tüm övgüler için ama sayenizde motive oluyorum işte..:))Her zaman yorumlarını beklerim vee hiç de geveze değilsin..!!!Valentinolara gelince...hahaa..anlaşılan zevklerimiz aynı..:))Öptümmm

      Sil
  5. Miribaatt Azracım:)
    İşlerden dolayı ancak haftasonu fırsat bulabildim ziyaret etmek icin bu hafta cok fazla outfit girememiş gibisin ama gozum gonlum acıldı bunu coook begendim, cok yakısıo bu tarz sana:)
    Opuyorum ve guzel bir haftasonu diliyorum!
    Çiğdem

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabaa..:))Çok teşekkürler Çiğdemcim...Çok öpüyorumm seni

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...